Průvodce klientským portálem

Klientský portál umožňuje správu nastavení platební brány, přehled platebních transakcí, převodů na váš účet i měsíční vyúčtování. Na základě podpisu smlouvy obdržíte přístupy do klientského portálu na této adrese portal.comgate.cz.

Přístupy do klientského portálu je možné zřídit pro neomezené množství uživatelů. Nového uživatele přidáte přes postupné procházení záložek Váš profil a Správa uživatelů, kde potvrdíte políčko vytvořit. Při vytváření nového uživatele je potřeba zadat jeho jméno, email a přidělit mu jednu z rolí:

  • Správce organizace – přístup do všech sekcí, možnost zakládat další uživatele

  • Uživatel – přístup do všech sekcí, nemůže však přidávat nového uživatele a vyplnit SAQ dotazník

  • Tester – přístup k editaci propojení platební brány a náhled na technickou dokumentaci

Pod záložkou bankovní platby najdete potřebné informace od transakcí až po technickou dokumentaci:

  • Transakce - zde můžete pomocí filtrování ověřit aktuální stav platby, detail platby včetně bankovního účtu zákazníka a dalších informací. Mezi základní položky filtru patří období provedené transakce, metoda a status platby:

  • OČEKÁVANÁ – stav platby nebyl ještě potvrzen ani zamítnut, zboží/službu neposkytujte
  • NEZAPLACENÁ – platba byla zrušena či zamítnuta, zboží/službu neposkytujte
  • ZAPLACENÁ – platba je potvrzená, zboží/službu můžete poskytnout
  • PŘEVEDENÁ – potvrzená platba, která již byla zaslána na váš bankovní účet
  • REFUNDOVANÁ – transakce vrácená zpět zákazníkovi
  • Převody – záložka obsahuje přehled denních hromadných převodů na váš účet s možností stažení rozpisů csv. Struktura csv soubor je popsána v procesu plateb.
  • Vyúčtování – eviduje vystavené faktury s měsíčními rozpisy plateb k daným fakturám.
  • EET účtenky – v klientském portálu máte přehled veškerých vystavených účtenek. Je zde možnost vytvořit účtenku ručně, a to potvrzením pole Nová EET účtenka. Účtenku lze také stornovat pomocí políčka akce. Pro více informací si projděte Nastavení EET v platební bráně.
  • Nastavení obchodů – zahrnuje kontaktní údaje eshopu, propojení obchodu pro připojení na platební bránu, editaci návratových URL adres a správu IP adres. Více informací k této záložce je uvedeno v Nastavení eshopu v klientském portálu.
  • Technické propojení – provádí klienta jednotlivými kroky až k samotnému spuštění platební brány. Dále zobrazuje seznam testovacích plateb, testovacích logů a technickou dokumentaci.